Důležité informace

Jak dlouho budete čekat na zpracování a doručení vaší objednávky?

Objednávky uskutečněné do 14 hod odesíláme následující pracovní den. Do přepravy je společnost Zásilkovna a Fofr přebírají obvykle v 9 hodin ráno.

Pokud jste zvolil(a) dopravu se společností Zásilkovna na výdejní místo, můžete svůj balíček očekávat za 2 pracovní dny. Jakmile je vaše objednávka připravena na výdejním místě, přijde Vám zpráva s kódem pro vyzvednutí zásilky. Zásilka je na výdejním místě připravena k vyzvednuti po
dobu 5 dnů, v nezbytných případech je možné přes Zásilkovnu uložení prodloužit. Prodloužení si zákazník vyřizuje sám. Máte možnost zvolit dopravu Zásilkovna domů, kurýr pak doručí balík až k vašim dveřím. V tomto případě se na doručování podílí další společnost, tzn. že se doručení zásilky může mírně prodloužit.

Pokud jste zvolil(a) doručení objednávky přepravní společností Fofr, doručení po České republice můžete očekávat
za 2 pracovní dny. V den doručování zásilky vás bude kontaktovat na vašem telefonním čísle kurýr, se kterým si dohodnete čas doručení. V případě doručování na Slovensko je zásilka předána zákazníkovi obvykle do 3 pracovních dnů.

Pokud jste se rozhodl(a) vyzvednout si svoji objednávku na prodejně, obvykle jsme schopni ji připravit do 3 hodin od obdržení objednávky. Neváhejte nás kontaktovat na telefonních číslech 318 627 149 nebo
602 386 162 abychom se mohli domluvit k Vaší spokojenosti.

Možnosti platby

Platba na dobírku

Peníze vydáváte při převzetí balíčku. Služba dobírka je zpoplatněna.

Platba předem na účet

Pokud při zadáváni objednávky volíte platbu převodem na bankovní účet, zašleme Vám podklady na vaši
e-mailovou adresu pro provedení platby. Prosíme o vypsání čísla objednávky do kolonky variabilní symbol. Ihned po obdržení platby na náš účet zásilku odesíláme. Pokud platbu neobdržíme do 7 dnů od vytvoření objednávky, objednávka je stornována. Tento způsob platby je časově náročný a může prodloužit odeslání objednávky o 2 pracovní dny. Platba převodem na účet je zdarma.

Platba platba kartou on-line

Rychlý a bezpečný způsob platby. Přejete-li si objednávku uhradit přes internet platební kartou, zvolte prosím tuto možnost při volbě způsobu platby. Následně objednávku potvrdíte a budete
automaticky přesměrováni do platebního rozhraní. Tento způsob platby je zdarma a je nejvhodnější v případě, že spěcháte na doručení zásilky.

Platba při vyzvednutí objednávky na prodejně

Pokud jste zvolil(a) možnost vyzvednutí objednávky na prodejně, můžete využít platbu kartou nebo hotově.

Nejčastější dotazy

Kdy nejpozději mohu objednat, abych měl zboží na víkend?

Samozřejmě se může cokoliv zkomplikovat díky nepředvídatelným událostem. Z naši zkušenosti můžeme říct, že 98% zásilek je doručeno do 48 hodin od převzetí do přepravy. Pokud jste tedy pohodáři, nemáte rádi stres tak objednáte s předstihem. Pokud máte rádi trochu napětí, tak
objednávka vytvořená ve středu má velkou šanci být doručena v pátek. Berte v potaz, že objednávka je předána k přepravě následující pracovní den po obdržení platby nebo při platbě na dobírku. Informace do poznámky, že na expedici spěcháte nebo telefonní hovor na naši prodejnu
celé situaci jenom prospěje.

Ve výjimečných případech se může stát, že je něco špatně. V zásadě to bývají 2 možnosti. Při balení objevíme nedokonalost na zboží, která nám unikla při naskladňování, nebo jsme něco při balení shodili ze stolu. Je to tak, i to se stane. V takovýchto případech vás budeme
kontaktovat a snažit se vzniklou situaci řešit k vaší spokojenosti.

Věřte, že každý, kdo se na vyřízení vaši objednávky podílí včetně přepravních společností, odvádí svoji práci co nejlépe.
Všichni si přejeme být spokojení.

Doporučení ohledně dopravy

Balení všech zásilek věnujeme mimořádnou pozornost a počítáme s tím, že s ní nebude vždy zacházeno v rukavičkách.

Zásilkovna je levný a oblíbený způsob doručení zásilek, vezměte však na vědomí, že v obchodních podmínkách Zásilkovna sama vylučuje z přepravy křehké zboží, zboží podléhající zkáze a předměty obsahující tekutinu. Z těchto důvodu není možné řešit reklamace zboží poškozených při přepravě společností Zásilkovna.

Dopravní společnost Fofr je připravena doručovat všechny zásilky bez výjimek a zohledňuje zásilky křehké, zásilky obsahující tekutinu a zboží podléhající zkáze. Při poškození zásilky během dopravy je možné zásilku reklamovat. Reklamaci na dopravu uplatňujete ve chvíli, kdy Vám kurýr zásilku doručuje. Jakmile máte podezření, že se zásilkou není něco v pořádku, např. je poškozený přepravní obal nebo zásilka chrastí, požádejte kurýra o spolupráci a zásilku před ním otevřete. Kurýr má povinnost počkat, až zákazník balík rozbalí, prohlédne obsah a poté podepíše převzetí zásilky. Svým podpisem souhlasíte s tím, že vám byla zásilka doručena v pořádku a zříkáte se reklamace dopravy. V případě, že při rozbalení balíku zjistíte poškozený obsah, pořiďte fotodokumentaci, balík nepřebírejte a jako důvod uveďte jeho poškození během přepravy.

Na každém kroku naší práce věnujeme maximální možnou péči tomu, aby se k vám zboží dostalo v prvotřídním stavu. Konečná volba zda zvolíte jistotu nebo budete riskovat je však na vás.

Napište nám

3 + 14 =