Důležité informace
Podívejte se na balení Vašich objednávek
Jak dlouho budete čekat na zpracování a doručení vaší objednávky?
Objednávky uskutečněné do 14 hod odesíláme následující pracovní den. Do přepravy je společnost Zásilkovna a Fofr přebírají obvykle v 9 hodin ráno.
Služba Zásilkovna je vhodná pouze pro doručení zásilky, kterou nelze označit jako křehkou.
Zboží, které lze poškodit nešetrným zacházením (sklo, porcelán, ořechy, čokoláda) Zásilkovnou nezasíláme.
Přepravní společnost FOFR doručuje zásilky do 24 hodin od podání, spolehlivě doručuje zboží, které potřebuje zvláštní režim zacházení, jako je zboží křehké, balíky se neklopí, nejsou omezeny svojí váhou, ani velikostí.
Služba Balíkovna je vhodná pro menší typy objednávek, kdy košík neobsahuje zboží, které lze označit jako křehké. Balíky určené do Balíkovny nelze označit jako křehké a nelze na něj uplatnit reklamace při poškození křehkého obsahu.
Služba Balík Do ruky je vhodná k zasílání objednávek, kdy máte v košíku zboží , které lze označit jako křehké. Zboží, které je obsahem balíku je plně pojištěné a lze reklamovat jeho poškození při přepravě.
Pokud jste se rozhodl(a) vyzvednout si svoji objednávku na prodejně, obvykle jsme schopni ji připravit do 3 hodin od obdržení objednávky. Neváhejte nás kontaktovat na telefonních číslech 318 627 149 nebo 602 386 162 abychom se mohli domluvit k Vaší spokojenosti.
Možnosti platby
Platba na dobírku
Peníze vydáváte při převzetí balíčku. Služba dobírka je zpoplatněna.
Platba bankovním převodem
Prosíme o vyplnění variabilního symbolu, tím je číslo Vaší objednávky. Objednávku odesíláme následující
pracovní den od přijetí platby na náš účet. Platba bankovním převodem je zdarma.
Platba kartou
Bezpečný a rychlý způsob placení. Platba kartou pomocí platební brány je zdarma a doporučujeme ji v případě, že chcete platit předem a na zásilku spěcháte.
Platba při vyzvednutí objednávky na prodejně
Pokud jste zvolil(a) možnost vyzvednutí objednávky na prodejně, můžete využít platbu kartou nebo hotově.
Nejčastější dotazy
Kdy nejpozději mohu objednat, abych měl zboží na víkend?
Samozřejmě se může cokoliv zkomplikovat díky nepředvídatelným událostem. Z naši zkušenosti můžeme říct, že 98% zásilek je doručeno do 48 hodin od převzetí do přepravy. Pokud jste tedy pohodáři, nemáte rádi stres tak objednáte s předstihem. Pokud máte rádi trochu napětí, tak
objednávka vytvořená ve středu má velkou šanci být doručena v pátek. Berte v potaz, že objednávka je předána k přepravě následující pracovní den po obdržení platby nebo při platbě na dobírku. Informace do poznámky, že na expedici spěcháte nebo telefonní hovor na naši prodejnu
celé situaci jenom prospěje.
Ve výjimečných případech se může stát, že je něco špatně. V zásadě to bývají 2 možnosti. Při balení objevíme nedokonalost na zboží, která nám unikla při naskladňování, nebo jsme něco při balení shodili ze stolu. Je to tak, i to se stane. V takovýchto případech vás budeme
kontaktovat a snažit se vzniklou situaci řešit k vaší spokojenosti.
Věřte, že každý, kdo se na vyřízení vaši objednávky podílí včetně přepravních společností, odvádí svoji práci co nejlépe.
Všichni si přejeme být spokojení.
Doporučení ohledně dopravy
Vy jako zákazník rozhoduje o tom, kdo bude váš nákup doručovat a investujete na dopravu vlastní prostředky, proto prosím věnujte pozornost následujícím informacím.V případě, že nastane situace, kterou si nikdo z nás nepřeje, pro zdárný průběh reklamace na dopravu dodržujte prosím následující doporučení:
- Jakmile máte podezření, že se zásilkou není něco v pořádku, např. je poškozený přepravní obal, nebo zásilka chrastí, zásilku nepřebírejte / toto platí v případě, že balík je zjevně poškozen.
- Pokud máte pochybnost o bezvadném stavu zásilky, zásilku převezměte a požádejte kurýra, aby do přepravního listu napsal poznámku PŘEVZATO S VÝHRADOU a uveďte důvod. Svým podpisem souhlasíte s tím, že vám byla zásilka doručena v pořádku.
- V případě, že při rozbalení balíku zjistíte poškozený obsah, pořiďte fotodokumentaci a neprodleně nás
kontaktujte.
Na každém kroku naší práce věnujeme maximální možnou péči tomu, aby se k vám zboží dostalo v prvotřídním stavu a vybíráme si spolehlivé partnery. Prosíme Vás, nepodceňujte naše doporučení a předejdeme společně zbytečným komplikacím a rozčarování.